Wat wij al in begin voor ogen hadden is betaalbare reparatie & onderdelen.
Er is nergens een ongeschreven regel dat een product na inkoop tien keer over de kop moet , dat zelfde had ik ook in de tijd dat is sommelier was van een groot hotel.
Waar moet een Chateau Petrus 2400 euro kosten als je huiswijn de omzet maakt.
Ik liet toen al zien dat we door er maar een paar honderd euro bovenop te leggen ineens wel 10 fles Petrus & Chateau d’Yquem verkochten
Verder vindt ik transparantie naar onze klanten toe belangrijk, maar dat zal alles te maken met mijn 35 jaar horeca verleden
Garantie bij ons is niet tot aan de voordeur , maar staat zwart op wit op de kassabon.
En daar mag je ons , hoewel dit niet nodig is , aan houden
Het eerste wat we deden toen we onze winkel gingen verzekeren was aansprakelijkheid mee verzekeren, omdat het belangrijk is dat mocht er iets misgaan met het toestel van mijn klant , ik deze gegarandeerd kan vergoeden
Inmiddels kennen wij het klappen van de zweep , en zijn we zeer gespecialiseerd in vrijwel alle type en merken toestel reparatie