Mijn naam is Kees van Sante, geboren in Den Haag als oudste zoon van een gezin met 6 kinderen. Na de Mavo was studeren financieel niet haalbaar, dus ben ik in de horeca beland, waar ik altijd met veel plezier op hoog niveau heb gewerkt, zowel in Nederland als in het buitenland.
Helaas kwam hier door ziekte en complicaties na bestraling een einde aan, en kon ik niet meer werken, wat voor mij een grote hobby was. Na een lange tijd in een rolstoel te hebben gezeten, heb ik na revalidatie 3 maanden doorgebracht in India voor studies op het gebied van ICT en hardware.
Deze reis was een gigantische cultuurschok voor mij, omdat ik daar helemaal alleen was zonder mijn gezin. Toch was het ook motiverend en leerzaam. Tijdens mijn verblijf in India behaalde ik 14 certificaten, waaronder Adobe Photoshop expert, Adobe Flash expert, LAMP bootcamp en CIW master webdesigner.
Helaas kreeg ik na mijn terugkomst weer last van zware complicaties door de bestraling, wat resulteerde in een zeer moeilijke en loodzware maandenlange opname in Gent. Uiteindelijk moest mijn gehoor aan de rechterkant worden verwijderd. Een jaar later onderging ik nog een operatie waarbij een botverankerd hoortoestel (BAHA) werd geplaatst, waardoor ik enigszins weer kon horen aan de rechterzijde.
Mijn vrouw en ik hebben als hobby een stichting genaamd “Anita Helpt Zeeland,” waarmee we gezinnen die financiële problemen hebben helpen met voedsel en kleding, mede dankzij donaties.
Tijdens een van onze donatieacties kwam de dochter van een van deze gezinnen huilend naar me toe, omdat haar Samsung S3 mini kapot was en de reparatiekosten te hoog waren. Ik vond een goedkoop alternatief op AliExpress, repareerde het toestel voor haar en besefte dat ik dit soort reparaties ook kon doen, maar dan goedkoper.
Langzaam maar zeker groeide mijn reparatiebedrijfje van een kamertje naar 2 kamers. Ik ontdekte dat onderdelen en accessoires veel goedkoper te vinden waren in China dan bij Nederlandse leveranciers.
We besloten een website online te zetten en werden partner van bol.com. Na verloop van tijd groeide ons bedrijf gestaag en werden we overspoeld met bestellingen. We konden niet langer alles vanuit huis doen en kamers raakten vol met producten, accessoires en dozen.
Ik begon te dromen over het huren van een winkelruimte om daar de reparaties uit te voeren en de bestellingen gemakkelijker af te handelen. Uiteindelijk vonden we een pand net buiten het winkelcentrum met 500 m² ruimte.
Inmiddels hebben we 5000 producten op bol.com, onze eigen websites en verkopen we in 19 landen binnen Europa via Amazon Europa. Momenteel hebben we 2 vaste medewerkers in dienst om ons te ondersteunen.
Onze passie voor het helpen van mensen, het leveren van kwalitatieve reparaties en producten heeft ons bedrijf tot dit punt gebracht. We zijn enorm trots op onze groei en streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden.
Met een sterke focus op klanttevredenheid en het bieden van betaalbare oplossingen, kijken we ernaar uit om ons bedrijf verder uit te breiden en nog meer mensen te kunnen helpen. Bedankt voor uw interesse in ons verhaal, en we hopen u snel te mogen verwelkomen als klant bij ons!